2018_12_17 CyberPlanet_13

E-MAIL MARKETING

LOREM IPSUM

Dagelijks ontvangen we tientallen mailtjes van bedrijven en instanties. Het is namelijk nog steeds een goede manier voor klantenbinding als dit op een juiste manier wordt opgepakt. Vooraf stellen we een strategie op voor een bepaalde mailcampagne. Is het doel bijvoorbeeld een productintroductie en wil je klanten over een nieuw product informeren of wil je klanten kennis laten nemen van een bepaalde actie die je hebt? Met een goede e-mailcampagne is dit mogelijk.Het is belangrijk om achteraf te weten of een mailcampagne goed heeft gedraaid. Daarom meten wij verschillende parameters zoals mailopeningen en dergelijke om hier conclusies aan te binden. In een vervolgcampagne kunnen we hier dan weer op sturen.

2018_12_17 CyberPlanet_3

LOREM IPSUM

LOREM IPSUM

 

I Am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus Leo.Am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

LOREM IPSUM

LOREM IPSUM

 

I Am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus Leo.Am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

LOREM IPSUM

ANDERE PROJECTEN

LOREM IPSUM

LOREM IPSUM



    Ik wil graag meer informatie over de subsidie voor: